Skip to main content

VALMENNUSTEN MAKSU- JA TOIMITUSEHDOT

Notarec Oy:n maksuehdot ja toimitusehdot kuluttaja-asiakkaille

Voimassa 9.4.2025 alkaen

  1. YLEISTÄ

Verkkokauppa on Notarec Oy:n (Y-tunnus: 2959284-7, jäljempänä ”Notarec Oy”) ylläpitämä markkinapaikka, jossa tuotteiden ja palveluiden myyjänä toimii Notarec Oy. Näitä ehtoja sovelletaan Notarec Oy:n ja kuluttaja-asiakkaiden välisessä kaupassa.

Asiakas hyväksyy nämä ehdot tehdessään tilauksen verkkosivuillamme ja sitoutuu niihin. Tilaus synnyttää sitovan sopimuksen asiakkaan ja Notarec Oy:n välille.

Pidätämme oikeuden päivittää ehtoja. Tilaushetkellä voimassa olevat ehdot löytyvät verkkosivuiltamme osoitteesta https://notarec.fi/tietosuojakaytannot.

Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen.

Notarec ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästyksistä tai vahingoista.

  1. ASIAKKAAT

Tuotteita ja palveluita myydään täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueella. Alle 18-vuotiaat voivat tilata huoltajan suostumuksella.

  1. PALVELUT JA HINNAT

Palveluiden ominaisuudet ja hinnat ilmoitetaan verkkosivuilla kunkin tuotteen tai palvelun yhteydessä. Hinnat sisältävät arvonlisäveron (25,5%), ellei toisin mainita. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Tilaushetkellä voimassa oleva hinta on lopullinen.

  1. TILAAMINEN JA SOPIMUKSEN SYNTYMINEN

Palvelut tilataan siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla valitut tuotteet. Tilausvahvistus lähetetään sähköpostitse. Varmista, että sähköpostiosoite on oikein syötetty.

  1. MAKSAMINEN JA MAKSUTAVAT

Maksut suoritetaan tilauksen yhteydessä.
Maksupalvelun tarjoajana toimii Vipps MobilePay AS, joka toimii yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Vipps MobilePay näkyy maksun saajana ja välittää maksun Notarec Oy:lle.

Saat sähköpostitse vahvistuksen maksun onnistumisesta. Mikäli maksu epäonnistuu tai tilausta ei voida hyväksyä, ilmoitamme siitä sähköpostitse.

Vipps MobilePay AS, Suomen sivuliike, Aleksanterinkatu 11, 00100 Helsinki.
Y-tunnus 3330214-4.

  1. TOIMITUSTAPA JA -AIKA

Palvelut toimitetaan digitaalisesti tai sovitun aikataulun mukaan valmennustapaamisina. Käsittelyaika on normaalisti 2–5 arkipäivää, ellei toisin ilmoiteta. Tarkempi toimitustapa sovitaan sähköpostitse tai puhelimitse tilauksen jälkeen.

  1. PERUUTUSOIKEUS JA PALAUTUKSET

Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus peruuttaa palvelutilaus 14 päivän kuluessa tilauksesta. Peruuttamisoikeus ei kuitenkaan koske palvelua, joka:

  • on suoritettu kokonaan tai pääosin ennen peruuttamisilmoitusta;
  • on yksilöity asiakkaan toiveiden mukaan;
  • sisältää digitaalisia sisältöjä, joiden toimitus on aloitettu asiakkaan suostumuksella.

Peruutus tehdään sähköpostitse osoitteeseen kauppa@notarec.fi. Palautusmaksut suoritetaan samalle maksutavalle, jota käytettiin tilausta tehtäessä.

  1. PALVELUN VOIMASSAOLOAIKA

Palvelut ovat voimassa 6 kuukautta ostopäivästä. Voimassaoloaikaa voidaan perustellusti pidentää 6 kuukaudella, jos siitä sovitaan erikseen.

  1. HENKILÖTIETOJEN KÄSITTELY

Tilaamalla hyväksyt, että henkilötietojasi käsitellään tilauksen ja asiakassuhteen hoitamiseksi. Lue tietosuojaselosteemme täältä: https://notarec.fi/tietosuojakaytannot 

  1. ASIAKASPALVELU

Olemme tukenasi kaikissa tilauksiin ja palveluihin liittyvissä kysymyksissä:

📧 kauppa@notarec.fi
📞 044-745 4492

  1. ERIMIELISYYDET

Pyrimme ratkaisemaan mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla. Kuluttaja voi olla yhteydessä:

Jos asiaa ei saada sovittua, riita ratkaistaan asiakkaan kotipaikan tai Notarec Oy:n kotipaikan käräjäoikeudessa.